۰۲۱-۴۴۳۶۳۵۳۸ | ۰۲۱-۸۸۵۸۵۰۰۱ | ۰۲۱-۲۲۸۹۹۶۰۸

نظم بخشیدن به حمل و نقل به منزل جدید هنگام باربری

دو راهکار: یکی قبل از حرکت، یکی بعد از حرکت

بعد از حمل و نقل اثاثیه و کارهای اتوبار و باربری رفتن به یک منزل جدید می­تواند نگران ­کننده باشد، شما هم احتمالا در چنین مواقعی نمی­دانید چه کار کنید یا از کجا شروع کنید.

ما در ابن مطلب جدید از باربری تهران سریع بار ، اقداماتی را برای نظم دادن به این کار برایتان آماده کرده­ ایم.

 

راهکار اول: قبل از حرکت

۱-غذاهای فاسد شدنی نخرید. تمام غذاهای کنسروی باقی­مانده در منزل را استفاده کنید تا بار سفرتان سبک­ تر شود.

۲-فراموش نکنید که کتاب­های کتابخانه را برگردانید.

۳-فراموش نکنید که وسایل همسایه ها اگر پیشتان مانده را برگردانید.

۴-تمام جعبه­ ها را به طور واضح برچسب­گذاری کنید.

 

راهکار دوم: بعد از حرکت

۵-همه چیز را تخلیه کنید و محتوای هر بسته را چک کنید.

۶-تخت­­­ها را آماده کنید و پرده ­ها را نصب کنید. حالا شب اول را روی تخت آماده­ می­خوابید!

۷-مطمئن شوید تمام وسایل همان جایی هستند که شما می­خواهید.

۸-بسته به زمانی که در اختیار دارید، شما می­توانید تمام وسایل را باز­کنید و مرتب کنید یا اینکه فقط وسایل ضروری مانند لباس­ها، ظروف و غذاها را باز کنید.

۹-آدرس و شماره تلفن جدیدتان را به همه اطلاع دهید. به خصوص به محل کار، بانک و والدینتان.

۱۰-روی تخت بروید و استراحت کنید، می­توانید مابقی کارها را فردا انجام دهید!

نکات دیگر:

در هنگام باز کردن وسایل، یک کیسه­ ی زباله داشته باشید تا روزنامه­ ها و…. را در آن بریزید.

در هنگام باز کردن وسایل، اگر احساس کردید چیزی را لازم ندارید آن را دور بیاندازید. اسباب ­کشی بهترین فرصت برای خلاص شدن  از وسایل اضافه است.

اگر مسیر حرکت به منزل جدید دشوار و پیچیده است، از یک نقشه استفاده کنید.