۰۲۱-۴۴۳۶۳۵۳۸ | ۰۲۱-۸۸۵۸۵۰۰۱ | ۰۲۱-۲۲۸۹۹۶۰۸

تعهد کارگران در باربری

از آنجایی که در نقل و انتقالات افراد اثاثیه خود را به طور کامل به شرکت حمل و نقل می سپارند رعایت امانت و دقت در طول مدت جا به جایی از فاکتورهای مهم شرکت ‌های باربری به شمار می آید. داشتن تعهد در هر کاری از واجبات به شمار می آید. به ویژه در مورد نقل و انتقالات که کارگران می‌بایست از هر نظر مورد اعتماد و اطمینان شرکت و مشتریان باشند. تعهد شامل مواردی مانند رعایت امانت در حفظ کالا، دقت در انجام پروسه کاری، توجه به زمان باربری و عدم خلف وعده در زمان انجام کار و رعایت نظم و انظباط است. مشتریان علاقه مند هستند با شرکت هایی قرارداد حمل و نقل ببندند که نسبت به کار خود بسیار متعهد باشند و در قبال مشتری و کالای او احساس مسئولیت داشته باشند. اگر در طول مدت زمان باربری به کالا و ابزار مشتری خسارتی وارد شود و یا وسایل و اثاثیه مفقود شوند و یا مورد سرقت قرار گیرند مشتری می تواند به مراجع قانونی شکایت کند. بنابراین به موقع رسیدن و سالم تحویل دادن کالا جزء اولین فاکتورها و استانداردهای کاری شرکت های حمل و نقل است. کارگران متعهد و وظیفه شناس می توانند به اعتبار شرکت بیفزایند. مشتریان تمایل دارند به سراغ شرکت‌هایی بروند که بسیار وظیفه شناس و دقیق عمل می‌کنند. موارد زیر از جمله مهم ترین فاکتورهای تعهد کاری به شمار می‌آیند.

– صداقت
راستگویی و صداقت یکی از اساسی ترین فاکتورهای تعهد است. به طور مثال اگر کارگران در حین انجام وظیفه صداقت نداشته باشند مشتری به آنها و در نتیجه به شرکت باربری آنها اعتماد نمی‌کند. زیرا در هنگام جا به جایی مشتری مسائلی را با شرکت مطرح می‌کند از قبیل هزینه، مدت زمان جا به جایی و مسائلی نظیر آن. اگر با مشتری با صداقت رفتار نشود و هر یک از این مسائل صادقانه مطرح نشوند موجبات ناراحتی و دلخوری را برای افراد فراهم می‌کنند. از این رو کارگران می بایست به مقررات کاری پایبند باشند و در نهایت صداقت با مشتریان برخورد کنند.

– دقت
دقت در نگهداری و جا به جایی اثاثیه منزل در طول مدت جا به جایی یکی از اصول اولیه کار حمل و نقل است. معمولا مشتریان بر روی وسایل و لوازم خود بسیار حساس هستند و همیشه تاکیدشان بر روی حفظ وسایل و لوازمشان در مدت باربری است. اگر کارگران در حین حمل و نقل دقت کافی به خرج ندهند و به وسایل مشتریان آسیب برسانند بایستی خسارت آن را پرداخت کنند و این کار موجب کاهش اعتبار و شهرت شرکت حمل و نقل می‌شود. یا ممکن است در اثر بی توجهی لوازم را به آدرس اشتباه جا به جا کنند که موجب دوباره کاری می‌شود.

blue-truck

– امانت داری
امانت داری نیز همچون بقیه فاکتورها از جمله مواردی است که برای مشتریان بسیار حیاتی و رعایت آن از طرف شرکت های نقل و انتقال ضروری است. مشتریان همه اسباب و لوازم خود را به شرکت حمل بار می سپارند بنابراین لازم است آنها نهایت امانت داری را در انتقال اثاثیه انجام دهند. در هنگام جا به جایی نباید کوچکترین آسیبی به بسته ها برسد و نباید بسته ها را باز کرد. لوازم باید به همان شکل که بسته بندی شده اند سالم به مقصد برسند. وقتی مشتریان به سراغ شرکت های حمل بار می‌روند به آنها اعتماد می‌‌کنند بنابراین شرکت ها نیز بایستی این اعتماد را حفظ کنند و در حفظ و نگهداری لوازم آنها بسیار دقت کنند.

– نظم و انظباط
متاسفانه بیشتر افراد در جامعه نسبت به مسئله نظم بی تفاوت هستند و در انجام کارهای خود قانونمند عمل نمی‌کنند. بخشی از تعهد کاری به رعایت نظم در انجام امور مربوط است. نظم مفهومی است که تمام مراحل کاری را در بر میگیرد. از زمانی که قرارداد بین شرکت و مشتریان منعقد می‌شود تا پایان مرحله تحویل کالا شرکت موظف است نظم را در کار خود و میان کارگران برقرار کند تا به ترتیب و طبق قرارداد تنظیم شده جابه جایی انجام شود. اگر هرج و مرج اتفاق بیفتد هیچ کاری بر طبق روال انجام نمی‌شود و این موضوع اصلا خوشایند نیست. شرکت سریع بار تهران با تجربه فراوان در زمینه حمل و نقل بسیار متعهد و حرفه ای عمل می‌کند. امانت داری و دقت در نگهداری از لوازم مشتریان شعار این شرکت است.